Ska ut <3

Heeey sötisar ska snart gå ut  mamma och köpa lite saker <3
 Jag mår bra och jag hoppas att ni me har haft det nice men id-
ag kom jag typ 15:00 hem japp ;( förlåt för att jag har
varit dålig med inlägg och så men jag kommer inte på vad
jag kan skriva ;( men nu har jag kommit på hehe ;) Patty
åkte till korea jag kommer att saknar deey  hon åkte
igår men aja hm Btw jag fick en notebook i lördags <3
e sjukt glad den e sjukt fin ajja.. jag bloggar imon 
 
       
                              SÖTISAR // BYE BYE <3

Kommentarer
Postat av: Evelinasbbf-foreverandeverpusspådejjjjj

Ojj så fin blogg du har!!! <3<3<3<3 vem fixa designen oxå fin , kommentera min blogg!?!?!?!?!?!?!

2011-08-31 @ 18:27:31
URL: http://www.shishiiii.devote.se
Postat av: (bloggaren) eve

Heej shishiii ooh tatck gmn jag fixa den sj haha såklart jag ska gå in på din blogg sötiis bye <3

2011-08-31 @ 18:42:34
Postat av: Cristoffer;P smileysen

Hej!

Sökte på en kompis men din blogg kom upp så läste sen undra bara hur gammal du e??

P:S fin blogg

2011-10-08 @ 20:55:34
Postat av: bloggerskan eve)

heej cristoffer ja e 10 år hehe tack ;)

2011-10-15 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0